Pffffff weer mijn website uit de lucht, WAT NU ????

Pffffff weer mijn website uit de lucht, WAT NU ????

  • Berichtcategorie:DCG

Ken je dat ? Je website, e-mail, cloud opslag of welke andere dienst die je heb doet het niet. Wat ga je dan doen en hoe kom je aan je informatie?

Als klant neem je dan contact op met je leverancier, Logisch toch? daar neemt je per slot van rekening je dienst af en behoort je leverancier te zorgen dat deze dienst naar behoren werkt.

Er kan natuurlijk een hele goede reden zijn dat de dienst het even niet doet, tenslotte draait het op servers en zijn de diensten afhankelijk van heel veel verschillende factoren.

Maar vaak is de leverancier slecht bereikbaar, en al helemaal niet telefonisch. Meestal moet men een mail sturen en dan maar hopen dat er gereageerd word. Heel vervelend als het om je webshop zou gaan.

Helaas gebeurt dit veel bij diverse hosting bedrijven, daar sta je als klant dus niet centraal! 

Wat is nu het doel van DCG | Dutch Cloud group?

Wel met onze klanten in contact blijven.

Naast telefonisch hebben we de chat functie en natuurlijk kan je rechtstreeks bij ons een ticket in schieten die wij binnen 24 uur oppakken. Ook streven we er naar om de klant ook uitleggen wat er aan de hand is, soms is het te technisch, maar vertellen we wel wat we gaan doen om het spoedig op te lossen. Dan is er vaak veel meer begrip van de klant naar, in dit geval DCG. Mocht het probleem groter zijn, dan gaat DCG samen met de klant kijken naar een tijdelijke oplossing zodat de klant toch verder kan en niet tot weinig hinder van ondervindt.

Dat is precies wat wij bij DCG doen. Blijf in contact met de klant en blijf informeren. Er is niets zo frustrerend dan worden verwezen naar het bekende kastje en vervolgens naar de muur. Dan wel helemaal geen contact met je leverancier.

Vandaar ons slogan DCG = de verbindende factor